ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/08/2022/DR-SOUND
z dnia 10.08.2022 r.
na wyłonienie osoby na stanowisko Starszego projektanta – analityka systemów złożonych
I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
NETRIX SPÓŁKA AKCYJNA
ul. Wojciechowska 31
20-704 Lublin
II. Postanowienia ogólne
Niniejsze postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności, w związku z zamiarem realizacji projektu pt. Inteligentny system do analizy i dystrybucji procesowej dokumentów w ramach programu: Strategiczny Program Badań Naukowych i Prac Rozwojowych „Zaawansowane technologie informacyjne, telekomunikacyjne i mechatroniczne” – INFOSTRATEG, Konkurs IV.
III. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przedstawienie oferty na realizację zadań w ramach prac badawczych i rozwojowych na stanowisku Starszego projektanta – analityka systemów złożonych w wymiarze 168 godzin miesięcznie w podziale na 3 etapy:
• faza I (maksymalnie 12 miesięcy)
• faza II (maksymalnie 12 miesięcy)
• faza III (maksymalnie 12 miesięcy)
Do zadań Starszego projektanta – analityka systemów złożonych należeć będzie:
• opracowanie elementów systemu złożonego,
• opracowanie metod i algorytmów numerycznych do analizy dokumentów/korespondencji,
• opracowanie metod i narzędzi do detekcji treści,
• opracowanie metody wymiarowania struktur dokumentów,
• projekt architektury rozwiązania (silnika analitycznego) systemu do analizy i przechowywania danych,
• udoskonalanie bazy danych w okresie przejściowym.
Zaangażowanie będzie na podstawie warunkowej umowy cywilnoprawnej / umowy zlecenie, która wejdzie w życie pod warunkiem uzyskania dofinansowania na realizację projektu. Rozliczanie wyników pracy będzie miesięczne na podstawie rzeczywistej pracochłonności udokumentowanej podpisanym przez obie Strony protokołem odbioru pracy i stawki godzinowej.
Kody CPV:
73110000-6 – Usługi badawcze
73200000-4 – Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
IV. Termin realizacji zamówienia
Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia to od 01.05.2023 do 30.04.2026, w podziale na:
• faza I 01.05.2023 – 30.04.2024
• faza II 01.05.2024 – 30.04.2025
• faza III 01.05.2025 – 30.04.2026
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia. Nowe terminy i sposoby realizacji będą ustalane w konsultacji z wyłonionym Wykonawcą
V. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
1. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności.
2. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
3. Oferty są przygotowywane na koszt Oferentów. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania.
4. Każdy z Oferentów może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Złożenie przez Oferenta więcej niż jednej oferty i/lub wariantowej i/lub częściowej spowoduje odrzucenie przez Zamawiającego wszystkich złożonych ofert przez Oferenta.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7. Zamawiający nie przewiduje składania zamówień uzupełniających.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert, w szczególności w przypadku gdy wartość otrzymanych ofert przekracza wielkość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy zlecenia z maksymalnie 2 osobami na 1 stanowisko pod warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty o mniejszym zaangażowaniu niż 168 godzin miesięcznie. Łączne zaangażowanie na stanowisku Starszy programista nie może przekroczyć 168 godzin miesięcznie. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty, w której Oferent deklaruje mniejsze zaangażowanie miesięczne w realizację zadań niż 168 godzin/mc. Zamawiający przeprowadzi rozmowę z kolejnym Oferentem, którego oferta została oceniona jako druga najkorzystniejsza pod względem kryterium oceny w celu wyrażenia zgody na zawarcie umowy w wymiarze czasu pracy będącym różnicą pomiędzy zaangażowaniem zawartym w najkorzystniejszej ofercie a wymaganym tj. 168 godzin/miesiąc.
VI. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zlecenia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna w przypadku gdy Wykonawca:
1. Posiada wykształcenie wyższe magister lub inżynier/licencjat, kierunkowe (matematyka, informatyka, fizyka, nauki techniczne lub pokrewne) lub
2. Posiada 3-letnie doświadczenie w projektowaniu systemów złożonych lub informatycznych.
Spełnienie warunków weryfikowane na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie oraz dołączonego do oferty CV, z którego będzie wynikało spełnienie wymagań w zakresie wykształcenie lub doświadczenia. Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Wykonawcy będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
Ponadto do udziału w postępowaniu ofertowym dopuszczane są wyłącznie osoby, których obciążenie zawodowe wynikające ze stosunku pracy, umów zlecenia oraz z wykonywania przez nie zadań w projekcie/projektach nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych Zleceniobiorcy w ramach niniejszego projektu; a łączne zaangażowanie zawodowe Zleceniobiorcy w realizację wszystkich projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych, Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych
źródeł, w tym środków własnych Zleceniodawcy i innych podmiotów łącznie z zaangażowaniem w ramach planowanego projektu nie przekroczy 276 godzin miesięcznie.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o łącznym zaangażowaniu zawodowym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wykonawca zobowiązany jest do podania wysokości miesięcznego zaangażowania w realizacje przedmiotu zamówienia poprzez podanie w Załączniku nr 3 ilości roboczo godzin.
Powyższe warunki udziału są warunkami dostępowymi i będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.
VII. Warunki wykluczenia z udziału w postępowaniu
1. Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Oferenci, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Za Wykonawcę powiązanego uznaje się podmiot:
a. powiązany lub będący jednostką zależną, współzależną lub dominującą w relacji z Wykonawcą lub Współwykonawcą w rozumieniu ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
b. będący podmiotem pozostającym z Wykonawcą lub Współwykonawcą lub członkami ich organów w takim stosunku faktycznym lub prawnym, który może budzić uzasadnione
wątpliwości co do bezstronności w wyborze dostawcy towaru lub usługi, w szczególności pozostającym w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa do drugiego
stopnia włącznie, stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, także poprzez członkostwo w organach dostawcy towaru lub usługi;
c. będący podmiotem powiązanym lub podmiotem partnerskim w stosunku do Wykonawcy lub Współwykonawcy w rozumieniu Rozporządzenia nr 651/2014;
d. będący podmiotem powiązanym osobowo z Wykonawcą lub Współwykonawcą w rozumieniu art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Z udziału w postępowaniu są wykluczeni Oferenci którzy nie dołączyli niezbędnych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków zapytania ofertowego, nie dołączyli wymaganych w zapytaniu załączników.
4. Złożenie przez Oferenta więcej niż jednej oferty i/lub wariantowej i/lub częściowej spowoduje odrzucenie przez Zamawiającego wszystkich złożonych ofert przez Oferenta.
5. Z udziału w postępowaniu są wykluczeni Oferenci, którzy złożą ofertę po wskazanym terminie.
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzem ofertowym.
2. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia.
3. Cena dla przedmiotu zamówienia może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty, rabaty, winny być od razu ujęte w obliczaniu ceny, tak by wyliczona cena za realizację przedmiotu zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń i innych działań w celu jej określenia.
4. Ceną oferty jest stawka brutto za 1 rbg za realizację przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wyboru częściowego realizacji poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia
IX. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował, przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów
1. Kryteria oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryterium:
Cena brutto – 100 pkt. (100%)
Liczba punktów w kryterium „cena brutto” będzie przyznawana według poniższego wzoru:
Pi = Cmin/Ci, * 100 pkt.,
gdzie
Pi – liczba punktów dla oferty nr „i’ w kryterium „cena brutto”
Cmin – najmniejsza cena całkowita ze wszystkich cen zaproponowanych przez wszystkich oferentów
Ci – cena całkowita oferty nr „i”
Zamawiający podpisze umowę warunkową o udzielenie zamówienia z Wykonawcą, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanym kryterium wyboru jako najkorzystniejsza – uzyskując najwyższą liczbę punktów, pod warunkiem podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie.
W przypadku odmowy podpisania umowy warunkowej przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może podpisać umowę warunkową z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
2. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Oferenci składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
X. Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę sporządzić należy na druku „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt 3. „Przedmiot zamówienia” niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta winna być podpisana własnoręcznie przez Oferenta (dotyczy również ofert wysłanych drogą mailową).
2. Do Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego należy dołączyć podpisane:
a. oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym stanowiące Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
b. Oświadczenie, o łącznym zaangażowaniu zawodowym Wykonawcy stanowiące Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
c. CV Wykonawcy.
Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres min. 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
XI. Miejsce i termin złożenia oferty, osoba do kontaktu
1. Ofertę zgodną z załączonym formularzem i niniejszym zapytaniem ofertowym należy złożyć w terminie do 17.08.2022 r.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się dzień wpływu oferty, a nie dzień nadania oferty, czy też jej sporządzenia.
3. Koperta powinna być zamknięta w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej zawartości oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
4. Na każdym etapie Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez podania przyczyny oraz pozostawić postępowanie bez wyboru oferty.
5. Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego zostanie opublikowana na stronie www oraz wysłana do oferentów, którzy złożyli ofertę niezwłocznie po zakończeniu procedury oceny i badania Ofert oraz wyborze najkorzystniejszej oferty.
6. Ofertę należy złożyć osobiście w oddziale firmy lub za pomocą poczty na adres:
NETRIX SPÓŁKA AKCYJNA
ul. Związkowa 26
20-148 Lublin
lub mailem na adres: tomasz.rymarczyk@netrix.com.pl
Osoba do kontaktu: Tomasz Rymarczyk, email tomasz.rymarczyk@netrix.com.pl
XII. Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych warunków umowy w przypadku gdy:
1. nastąpi konieczność zmiany terminu, sposobu wykonania przedmiotu zamówienia lub dokonania płatności z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie wyboru Wykonawcy. Zmiana terminu, sposobu wykonania przedmiotu zamówienia lub dokonania płatności wymaga zgody obu stron oraz musi być uzgodniona z Instytucją Pośredniczącą jeżeli będzie to wymagane z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektu w przypadku otrzymania dofinansowania.
2. nastąpi wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia na skutek zmian umów podpisanych przez Zamawiającego z Instytucjami Pośredniczącymi w przypadku otrzymania dofinansowania.
3. zmiana zakresu obowiązków czy nazwy stanowiska, które wynikły na etapie oceny merytorycznej projektu, panelu ekspertów, w wyniku oceny projektu przez Instytucję Pośredniczącą.
4. zmiana wymiaru czasu pracy, które wynikły na etapie oceny merytorycznej projektu, panelu ekspertów, w wyniku oceny projektu przez Instytucję Pośredniczącą. Zamawiający przed realizacją projektu podpisze umowę przyrzeczoną uwzględniające zmiany powstałe w wyniku oceny projektu przez Instytucję Pośredniczącą.
5. nastąpi zmiana adresu realizacji projektu lub siedziby Zamawiającego.
6. nastąpi zmiana adresu miejsca zamieszkania, siedziby Wykonawcy trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz danych identyfikacyjnych.
7. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
8. nastąpi konieczność likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
9. dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówieniu nie wpłynęłaby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania.
10. zmiana terminu, sposobu realizacji przedmiotu zamówienia na skutek czynników nie przewidzianych w momencie składania ofert i zawierania umowy, nie zależnych od Wykonawcy.
11. zmiana w wyniku wystąpienia siły wyższej.
12. wystąpienia innej niż wymienione siła wyższa (zdarzenie zewnętrzne lub sytuacja wynikła po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, którego nie mógł przewidzieć i zapobiec, a które uniemożliwia wykonania przedmiotu umowy, w tym dochowania terminów dostawy zgodnie z zapytaniem ofertowym i dokumentacją.
13. konieczność zrealizowania projektu o dofinansowanie przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie z Wykonawcą.
14. w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia) po obustronnym wyrażeniu zgody.
15. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony umowy.
XIII. Wykaz załączników
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym
3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o łącznym zaangażowaniu
4. Klauzula RODO