Od 01.10.2021 r. Netrix Spółka Akcyjna realizuje projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój pt. „Rozwój działalności eksportowej Netrix S.A. poprzez udział w wydarzeniach promocyjnych odbywających się w krajach Zatoki Perskiej”
Opis projektu
Przedmiotem projektu jest udział przedsiębiorstwa Netrix S.A. w programie promocji branży IT/ICT w ramach Expo 2020 oraz realizacja działań promocyjnych poprzedzających i po zakończeniu wydarzenia. Podejmowane działania będą miały na celu zwiększenie rozpoznawalności marki na rynkach zagranicznych oraz rozszerzenie dotychczasowej działalności o działania eksportowe, w efekcie czego przewidywany jest wzrost sprzedaży eksportowej. Rynki zagraniczne, na których będą prowadzone działania z branżowego programu promocji to kraje Zatoki Perskiej: Zjednoczone Emiraty Arabskie, Kuwejt, Oman, Katar.
Cel projektu
Celem przedmiotowego projektu jest zwiększenie rozpoznawalności produktów marki NETRIX na rynkach zagranicznych oraz wzrost sprzedaży eksportowej, w wyniku podjęcia działań promocyjnych, przewidzianych w programie promocji branży IT/ICT. Realizacja zaplanowanych w ramach projektu działań promocyjnych przyczyni się do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej firmy na rynku międzynarodowym. Skutkować będzie nawiązaniem nowych kontaktów, co przełoży się bezpośrednio na wzrost przychodów z eksportu. Produkt, który będzie stanowił przedmiot eksportu to hybrydowy tomograficzny system pomiarowy (urządzenie pomiarowe i oprogramowanie do interpretacji wyników pomiaru) do badania zawilgocenia i stanu budynków, który jest bezpośrednim rezultatem prac badawczo-rozwojowych prowadzonych przez zespół pracowników Netrix S.A. W dalszej perspektywie sukces realizacji opisywanego przedsięwzięcia pozwoli Spółce na rozwój swojej oferty produktowej i rozszerzenie ekspansji eksportowej na kolejne rynki zagraniczne. Dodatkowo celem projektu jest również umocnienie wizerunku Marki Polskiej Gospodarki na świecie poprzez promocję polskich marek produktowych na perspektywicznych rynkach.
Wartość Projektu wynosi 264 200,00 zł
Wkład Funduszy Europejskich wynosi 158 520,00 zł