ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 2/03/2016
z dnia 22.03.2016r.
W związku z ubieganiem się o dofinansowanie projektu NETRIX SA zaprasza do składania ofert dotyczących przedmiotu zamówienia w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój,
Działanie 3.1 Finansowanie innowacyjnej działalności MŚP z wykorzystaniem kapitału podwyższonego ryzyka, Poddziałanie 3.1.5 Wsparcie MŚP w dostępie do rynku kapitałowego – 4 Stock.
Postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności w oparciu
o przepisy ustawy z dnia 11 lipca 2014r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014 – 2020 (Dz. U. z 2016r. poz. 217) oraz Zasadami kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014–2020.
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
NETRIX SA
Ul. Wojciechowska 31
Lublin 20-704
NIP: 7123299856
REGON: 362418868
2. MIEJSCE PUBLIKACJI OGŁOSZENIA ZAMÓWIENIA
Strona internetowa Zamawiającego www.sa.netrix.com.pl, data zamieszczenia: 22.03.2016.
3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Nazwa zamówienia: usługa.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79212000-3 Usługi audytu
79212100-4 Usługi audytu finansowego
79400000-8 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne.
- Branża w jakiej działa Zamawiający: programistyczna.
- Przedmiotem zamówienia jest usługa doradcza w zakresie przygotowania dokumentacji oraz analiz niezbędnych do pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania o charakterze udziałowym (emisja
i sprzedaż akcji) oraz wprowadzenia akcji do alternatywnego systemu obrotu na NewConnect, obejmującej:
1) Raport due dilligence, zawierający:
- opisane ryzyka związane z otoczeniem mikro i makroekonomicznym;
- szczegółową analizę prawno-finansową spółki;
- analizę założeń co do prognoz finansowych, z uwzględnieniem polityki cenowej i trendów panujących w branży;
- analizę zakresu produktów i usług oferowanych przez spółkę oraz grup odbiorców;
- analizę kluczowych klientów oraz istotnych kontraktów spółki oraz analizę konkurencji;
- analizę działań marketingowych, sprzedaży i dystrybucji;
- opis strategii rozwoju i jej realizacji;
- analizę kadrowych aspektów Spółki.
2) Wycenę spółki, dokonaną trzema niezależnymi metodami:
- metoda dochodowa;
- metoda bazująca na kosztach i majątku przedsiębiorstwa;
- metoda porównań rynkowych.
3) Dokument informacyjny, zawierający:
- informacje o liczbie, rodzaju jednostkowej wartości nominalnej i oznaczenie emisji akcji;
- informacje o subskrypcji lub sprzedaży akcji będących przedmiotem wniosku o wprowadzenie;
- określenie podstawy prawnej emisji instrumentów finansowych, ze wskazaniem organu lub osób uprawnionych do podjęcia decyzji o emisji, daty i formy podjęcia decyzji o emisji z przytoczeniem jej treści;
- określenie zasad objęcia akcji, wraz z opisem praw i obowiązków;
- wskazanie osób zarządzających emitentem, Autoryzowanego Doradcy oraz podmiotów dokonujących badania sprawozdań finansowych emitenta;
- podstawowe informacje na temat powiązań kapitałowych emitenta, powiązań osobowych, majątkowych i organizacyjnych Spółki;
- wskazanie głównych czynników ryzyka związanych z emitentem i wprowadzanymi instrumentami finansowymi;
- opis Spółki i jej działalności.
4) Teaser inwestycyjny, zawierający:
- informacje o działalności Spółki (w tym opis modelu biznesowego);
- informacje o potencjale rynkowym związanym z usługą planowaną do wdrożenia w związku z pozyskiwanym kapitałem;
- opis przewagi konkurencyjnej;
- informacje o zespole zarządzającym.
5) Prezentację inwestorską, zawierającą:
- ogólny opis Spółki i jej działalności;
- profil biznesowy i otoczenie rynkowe;
- wybrane dane finansowe;
- wstępny harmonogram oferty i opis mechanizmów transakcji;
- wstępne parametry inwestycji;
- dane kontaktowe.
6) Dokument ofertowy, zawierający:
- dokładny opis Spółki i jej otoczenia;
- określenie rodzajów, liczby oraz łącznej wartości instrumentów akcji z wyszczególnieniem rodzajów uprzywilejowania, wszelkich ograniczeń co do przenoszenia praw z akcji oraz zabezpieczeń lub świadczeń dodatkowych;
- opis podstawy prawnej emisji instrumentów finansowych, ze wskazaniem: organu lub osób uprawnionych do podjęcia decyzji o emisji, daty i formy podjęcia decyzji o emisji, wskazanie praw z akcji i zasad ich realizacji;
- opis podstawowych zasad polityki emitenta co do wypłaty dywidendy w przyszłości;
- informacje o zasadach opodatkowania dochodów związanych z posiadaniem i obrotem instrumentami finansowym.
Przygotowane dokumenty będą stanowiły profesjonalną dokumentację na potrzeby pozyskania kapitału. Dokumentacja posłuży przeprowadzeniu emisji i sprzedaży akcji, w związku z ubieganiem się o wprowadzenie akcji do alternatywnego systemu obrotu na NewConnect. W trakcie realizacji usług Oferent będzie ściśle współpracować ze Spółką, zbierając i przetwarzając wszelkie potrzebne informacje do przygotowania ww. dokumentów.
4. WYMAGANIA WOBEC OFERENTA
Kryteria dopuszczające:
Weryfikacji podlegać będzie czy Oferent widnieje w rejestrze Autoryzowanych Doradców, publikowanym przez Giełdę Papierów Wartościowych S.A. Wpis na listę Autoryzowanych Doradców jest warunkiem koniecznym do udziału Oferenta w postępowaniu ofertowym.
Kryteria merytoryczne:
Dodatkowej ocenie podlegać będzie spełnienie następujących wymagań dotyczących posiadanego doświadczenia i kompetencji:
- posiadane doświadczenie Oferenta w przygotowaniu Dokumentów Informacyjnych, o których mowa Regulaminie Alternatywnego Systemu Obrotu prowadzonego przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A., dla spółek, których akcje zostały wprowadzane na Rynek NewConnect w latach 2010-2015;
- posiadanie w zespole Certyfikowanych Doradców w Alternatywnym Systemie Obrotu.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Nie później niż 36 miesięcy od daty zawarcia umowy na realizację usługi. Szczegółowy termin wykonania zamówienia zostanie określony w zawartej umowie z Oferentem.
6. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI
Paweł Rymarczyk – Prezes Zarządu NETRIX SA (tel: 693127550).
7. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY ORAZ OKRES JEJ WAŻNOŚCI
Ofertę należy złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera, w siedzibie Zamawiającego
ul. Wojciechowska 31 Lublin 20-704 lub w postaci elektronicznej na adres: biuro@net-art.eu
do dnia 30.03.2016r. godz. 16.00
Termin ważności oferty: co najmniej do 31.12.2016 r.
8. TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego nastąpi w dniu następnym po ostatecznym terminie składania ofert (31.03.2016r. godz. 8:00). Decyzja o wyborze Oferenta zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, tj. www.sa.netrix.com.pl oraz wysłana do oferentów.
9. KRYTERIA OCENY OFERT
Maksymalna liczba punktów za spełnienie wszystkich kryteriów wynosi 100 pkt. Przy ocenie Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
cena oferty – kryterium stanowi 40% maksymalnej liczby punktów możliwych do uzyskania
w postępowaniu ofertowym
Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
LC = CMIN/CO *40 pkt
Gdzie:
LC – liczba punktów za kryterium cena
CO – cena netto oferty
CMIN – najniższa cena netto oferty, która wpłynęła w odpowiedzi na zapytanie ofertowe
kwalifikacje i doświadczenie Oferenta – kryterium stanowi 60% maksymalnej liczby punktów możliwych do uzyskania w postępowaniu ofertowym
Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
LD = DO/DMAX * 60 pkt
Gdzie:
LD – liczba punktów za kryterium doświadczenie
DO – łączna liczba punktów zdobyta za spełnienie poszczególnych kryteriów
DMAX – największa liczba zdobytych punktów z oferty, która wpłynęła w odpowiedzi na zapytanie ofertowe.
Sposób przydzielania punktów za kwalifikacje i doświadczenie Oferenta (D0), w poszczególnych kryteriach:
- Ilość sporządzonych przez Oferenta Dokumentów Informacyjnych, na podstawie których wprowadzono akcje spółek do obrotu na rynku NewConnect w latach 2010-2015:– 0 – 0 pkt.– od 1 do 2 – 1 pkt.
– od 3 do 4 – 2 pkt.
– powyżej 4 – 3 pkt.
- Ilość osób posiadających tytuł Certyfikowanego Doradcy w Alternatywnym Systemie Obrotu,
z którymi Oferent współpracuje na podstawie umowy o pracę, umowy cywilno-prawnej lub innej umowy o współpracy:– od 2 do 3 – 1 pkt.– od 4 do 5 – 2 pkt.– powyżej 5 – 3 pkt.
Ocena końcowa danej oferty będzie liczona jako suma punktów (L) uzyskanych w poszczególnych kryteriach, zgodnie z poniższym wzorem:
L = Lc + LD
Oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę zostanie uznana za najkorzystniejszą.
10. Opis przygotowania oferty
Oferenci zobowiązani są przygotować ofertę na załączonym formularzu oferty, zgodnie
z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zleceniodawca ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
Oferenci zobowiązani są do przedstawienia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 niniejszego zamówienia. Po wyborze Oferenta zostanie przekazana umowa warunkowa, zgodna z niniejszą ofertą na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym.
Oferenci zobowiązani są do przedstawienia dokumentów potwierdzających informacje przedstawione w ofercie każdorazowo na wezwanie Zleceniodawcy.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem upływu składania ofert. W toku badania i oceny oferty Zleceniodawca może żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
11. Warunki dodatkowe
Warunkiem zawarcia umowy z wybranym Oferentem będzie podpisanie przez Zamawiającego Umowy o dofinansowanie projektu w ramach Poddziałania 3.1.5 ,,Wsparcie MŚP w dostępie do rynku kapitałowego – 4 Stock” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 oraz uzyskanie przez Zamawiającego pisemnej zgody Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na zlecenie oferentowi wykonania zamówienia.
W przypadku rozwiązania umowy o dofinansowanie z Zamawiającym przez PARP, strony mają prawo rozwiązania niniejszej umowy. W takim przypadku Oferentowi nie będzie przysługiwało roszczenie odszkodowawcze względem Zamawiającego.
12. Informacja na temat zakresu wykluczenia z możliwości realizacji zamówienia
Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Oferentem, polegające
w szczególności na:
– uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
– posiadaniu co najmniej 5% akcji;
– pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
– pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
13. POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków udzielenia zamówienia oraz do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego.
O wprowadzonych zmianach Zamawiający niezwłocznie poinformuje na stronie internetowej Zamawiającego.
Oferent zobowiązany jest do udokumentowania spełnienia kryterium formalnego i merytorycznego.
14. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Usługi doradcze prowadzone będą w siedzibie Zamawiającego.
15. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Formularz oferty
2. Oświadczenie Oferenta