Polityka jakości

Doświadczenie, potencjał techniczny i kadrowy oraz zdolność finansowania pozwala nam zaspokajać potrzeby naszych Klientów. Czynimy to poprzez:

  • zaangażowanie pracowników w wykonywanie usług spełniających wymagania Klientów i ciągłe podnoszenie ich kwalifikacji,
  • prowadzenie procesów w warunkach nadzorowanych, zapewniających ich skuteczne i efektywne funkcjonowanie,
  • utrzymywanie i ciągłe doskonalenie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakości wg PN-EN ISO 9001:2009 pozwalające na dobrą organizację pracy dającą satysfakcję naszym Klientom i pracownikom.

Obowiązki Zarządu Netrix S.A. wynikające z przyjętej polityki jakości obejmują:

  • poddawanie celów jakościowych stałym przeglądom pod kątem potwierdzenia ich przydatności i stopnia realizacji,
  • zapewnienie, że przyjęta polityka jakości jest znana i rozumiana przez wszystkich pracowników Spółki, poprzez uświadomienie potrzeby zaangażowania całego zespołu w proces podnoszenia jakości usług oraz kształtowanie przekonania, że każdy pracownik odpowiedzialny jest za jakość i wizerunek Netrix S.A.,
  • zapobieganie przyczynom powstawania nieprawidłowości poprzez zespołowe rozwiązywanie problemów i eliminowanie wewnętrznych przyczyn występowania błędów,
  • delegowanie uprawnień zgodnie z zasadą zgodności zakresów zadań, uprawnień i odpowiedzialności,
  • systematyczne szkolenie i podnoszenie kwalifikacji pracowników w zakresie efektywnego wdrażania, utrzymania i ciągłego doskonalenia efektywności Systemu Zarządzania Jakością,
  • wspieranie działalności innych podmiotów prowadzących działalność zbieżną z celami Spółki, a także powierzanie lub zlecanie innym jednostkom, w szczególności wyspecjalizowanym w obszarze wspierania rozwoju przedsiębiorstw działających w obszarze zaawansowanych technologii, wykonywania zadań służących realizacji celów jakościowych.

 

isoNetrixBig

 

Polityka Systemu Zarządzania Środowiskowego

NETRIX S.A. – prowadząca działalność związaną z doradztwem w zakresie informatyki oraz świadcząca usługi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 24 maja 2011 r. w sprawie Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (Dz.U. nr 112, nr 656 z późn. zm.):
a) doradczych,
b) ogólnych,
c) proinnowacyjnych,
d) szkoleniowych,
e) informacyjnych
w trosce o spełnienie wymagań klientów oraz środowisko naturalne w celu spełnienia wymagań i ciągłego doskonalenia systemu zarządzania zgodnego PNEN – ISO 14001: 2005 zobowiązuje się do:

  • terminowej realizacji usług;
  • przestrzegania obowiązujących wymagań przepisów prawnych dotyczących naszej działalności oraz ochrony środowiska;
  • ustalenia celów i zadań środowiskowych;
  • zapobiegania zanieczyszczeniom, a jeśli to niemożliwe minimalizowania negatywnego oddziaływania na środowisko;
  • stałego unowocześniania wyposażenia technicznego;

Polityka jest zakomunikowana wszystkim osobom pracującym dla lub w imieniu NETRIX S.A.

 

Lublin 02.09.2014

isoNetrixEms

 

Badania naukowe i prace rozwojowe

Pobierz certyfikat

Świadczenie usług doradczych o charakterze ogólnym,
usług szkoleniowych, usług doradczych o charakterze
proinnowacyjnym, usług informacyjnych

Pobierz certyfikat